60 év után bezárt a Toyota első tengerentúli gyára, a brazil Sao Paolóban található Sao Bernardo üzem, az 1934-es présgépet visszaviszik Japánba.
Category
Extra
Extra
Merci W124 oroszul – Volga GAZ-31105 menetpróba
Utolsó saját konstrukcióként 2004-2010 között gyártották a GAZ-31105-öst, egy korai példányt próbáltunk ki.
Extra
Meglepetések tárháza – Autós körutazás Azerbajdzsánban
Sok szép és érdekes hellyel várja az utazókat Azerbajdzsán, a magunkfajta megszállottak mégis az utakon érzik magukat a legjobban. Ladák, Land Cruiserek, Volgák és persze elképesztő forgalmi helyzetek lépten-nyomon.
Extra
Szilveszteri veteránautó-találkozó 2023
A tervezettnél jóval több veterán és klasszikus autó jelent meg az egyik budapesti bevásárlóközpont parkolójában megtartott veteránautó-találkozón.
Extra
Negyvenéves a Toyota, ami jogosan érdemelte ki az „Afrika királynője” becenevet
Az 1983-ban bemutatott, roppant megbízható és strapabíró Toyota Celica Twincam Turbo raliautó minden világbajnoki futamot megnyert a kontinensen, amin elindult.
Extra
Százéves motorcsodákat ment Debrecenben Sanyi bácsi
Az első Magyarországon gyártott motorok, a Mérayk mestere, tisztelője, s ha mindez nem lenne elég, a gyűjteményében ott lapul egy DKW, ami Horthy orvosáé volt. Portré.
Extra
Itt egy 2 óra 20 perces dokumentumfilm a Lotus Elise fejlesztéséről
Az 1994-es karácsonyi szünet előtt gördült ki az első Lotus Elise prototípus a gyári tesztpályára – ekkor még nem volt meg a végleges megjelenés.
Extra
Több, mint megmentő – 40 éves a Peugeot 205
Erősödő problémák hívták életre és már tudjuk, hogy az ikonikus kisautó ki is húzta a Peugeot márkát a gödörből.
Extra
Beleszeretett a közel 60 éves, de fiatalos Fordba a szolnoki Szabó István
A korát meghazudtoló, majd' hatvan esztendős járgány büszke tulajdonosa a szolnoki Szabó István, aki meglehetősen rutinosan mozog már a veteránautók világában. Legújabb szerzeményét mutatta meg hírportálunknak.
Extra
Lukács Ottó egy 94 éves Méray motorkerékpárral teljesítette a Motorcycle Cannonball Run-t
Első magyarként indult a mintegy 6000 km-es túraversenyen Lukács Ottó, egy 1929-ben gyártott Méray Jap 600-assal.