Ebben a villamostípusban alkalmaztak először hangszórós utastájékoztatást és távműködtetésű ajtókat is.
Category
Extra
Extra
50 éves az Aston Martin V8, ami a márka meghatározó típusa volt 2 évtizeden át
Az emisszió-szabályok betartása miatt alig 1 év után megszabadultak a Bosch-befecskendezéstől, és Weber karburátorokra tértek át az Aston Martin V8-asnál.
Extra
Szép emlékek és -buszok az Ikarus-randevún
Az Aeroparkban 90 klasszikus Ikarus busz gyűlt össze, ami aztán nagy tömeget vonzott.
Extra
A Subaru aranykora – 30 éves a Subaru Impreza
Hétköznapi családi autóként dobták piacra, a ralipályákon azonban legendássá vált a márka történetének legismertebb típusa, az Impreza.
Extra
Mindenki Kispolszkija – 50 éves a Fiat 126
A Fiat 500-as utódjának szánták, a modernebb 126-os azonban nem az olaszok kedvence, hanem a lengyelek és többek között a magyarok népautója lett.
Extra
Örök sláger a pedálos Moszkvics
Több mint 3 évtizeden keresztül készített a Moszkvics pedálos gyermekautókat, amely a vasfüggöny innenső felén egyeduralkodó volt.
Extra
Szenvedélyesen modern – 50 éves a BMW müncheni magasháza
Így jellemezték kollégái és kortársai Karl Schwarzert, a világhírű osztrák építészt, akinek egyik fő műve, a BMW müncheni „négyhengeres” épülete pontosan 50 éve készült el.
Extra
40 éve debütált a Knight Rider
40 évvel ezelőtt hajtott be a nappalikba a Knight Industries Two Thousand elnevezésű beszélő robotautó.
Extra
Újra találkoztak a régi technika szerelmesei Kaposváron
Huszonhatodik alkalommal gyűltek össze Kaposváron a régi autók és motorok megszállottjai, hogy megmutassák saját kincseiket, és megcsodálják a többi gyűjtőét.
Extra
A siker kapujában – 50 éves az Audi 80
A Volkswagen támogatásával kezdett új életet az Audi, végül a 80-as mentette meg a céget, és indította el a két márkát a siker útján.