Keszthelyen szeptember 2-3-án tartották a II. Festetics Concours d'Elegance veteránjármű szépségversenyt. Képes beszámoló.
Hirdetés
Nincs kettő négy nélkül, nincs veteránjármű-szépségverseny Rolls-Royce nélkül. Fotó: Lővei GergelyA hazai rajongói klub jóvoltából mutatta be a Maserati a márka múltját1964-ben készült a 3,7 literes motorral szerelt MistralVan olyan, aki már hallott olyanról, aki látott valakit, aki ismert olyat, aki képes volt beállítani a Lucas benzinbefecskendezést..Tartják a lépést a mai autókkal a 20-40 éves Maseratik, amelyek kezdenek klasszikussá érniMa is ütős a patkólámpa, ami a Maserati 3200 GT hátát díszítiMég a könyöklőre is jutott a hurkákból. Maserati ShamalSzámos veteránjármű vett részt a rendezvényen, díjat csak az 1960 előtt gyártottak kaphattakA Dangel jóvoltából vált összkerékhajtású terepjáróvá a Peugeot 505 kombi1974-ben készült a Zagato által karosszált Alfa Romeo 1600Fa kormánykerék jellemzi a második Alfa Romeo 1600 Zagato Junior szériátIdővel a brit AC is átállt a Carroll Shelby által módosított konstrukció gyártásáraNem turbódízel, a TD az MG Midget negyedik (1950-53) szériáját jelöliMinden, a szépségversenyben érdekelt autót bemutattak az érdeklődőknekKutyavilágPihenőhelyMielőtt elkezdte bontogatni a szárnyait az amerikai autóipar…Kupéként nyújtja a legszebb látványt a Jaguar E-TypeA lemezek alatt is szemrevaló az E-TypeNem katonás rendben, de sorakoztak az érdeklődők a Willys Jeep mellettAz Aronde technikáját örökölte meg a Simca 8 SportIndításgátló 1915-ből1987-ig nem volt konkurenciája az 1972-ben bemutatott V12-es Jaguar limuzinnakVan az a kék szín, ami minden brit sportkocsinak jól állAz eisenachi BMW-gyárban készült a BMW 327/28 – a háború után a bajorok jóváhagyása nélkül…Egykor bűnözők kedvence volt a jól vezethető Jaguar Mark II, ma a gyűjtők kedvenceAz 1933-as MG L-Type Special 1087 köbcentis, soros 6 hengeres kompresszoros motorja 100 lóerősAz Orsi család birtokában volt a Maserati Automobili és a Maserati Maserati Candele, Accumulatori e Moto – utóbbi terméke volt a kétkerekűA FIVA (Történelmi Járművek Nemzetközi Szövetsége) két bírája szerint az 1957-es Lancia Aurelia B24 Convertible érdemelte ki a Best of Show díjat