Hamarosan hatótávnövelőként tér vissza a Wankel-motor a Mazdánál, az MX-30-asnak biztosít majd több mint 700 km-es szabványos hatótávolságot, de az kevésbé ismert, hogy jelenleg is készít forgódugattyús motorokat a japán gyártó. A Mazda Classic programjában szereplő autók számára a 13B kódú erőforrásnak tíz változatát lehet megvásárolni a gyártól, alkatrészenként vagy akár kész motorként is.
A tíz fős brigád brigád rangidőse a 36 éve az üzemben dolgozó Tetsuya Sato. Napi 200-400 alkatrészt készítenek az eredeti gyártóeszközökön, amelynek a folyamatos karbantartása is jelentős feladatot jelent. A megfelelő munkához szükség van a pontosságra és a tapasztalatra, a 35 éves rutinnal rendelkező Yoshikazu Washio például az éltömítést befogadó vájatért felel. Ez egy 2 mm széles bevágás, amit -5 és +12 mikronos pontossággal kell elhelyezni a nedves köszörűkővel. Ennek eléréséhez szükséges, hogy a feladat előtt ellenőrizzék a köszörűkő vastagságát, hiszen az idővel kopik.
Mivel szükség szerint üzemelik be az egyes részegységeket készítő gépeket, egy komplett motor előállítása akár két hónapba is beletelik, persze a nagy darabszámban készített változatokat ennél hamarabb is tudják szállítani. A Mazda RE-alkatrészek katalóguásban szereplő legdrágább tétel az FD generációs Mazda RX-7-es blokkja, ami 860 981 jenbe kerül (2,35 millió Ft).