Az Opel minden eszközt megragadott arra, hogy az új, önhordó karosszériás Olympia autóját híressé tegye. Egy példányt Brazíliába szállítottak, ráadásul az akkor legmodernebbnek számító módszerrel, az LZ 129 lajstromszámú, Hindenburg nevű léghajó gyomrában.
Ráadásul nem is akármilyen Olympia, hanem a valaha elkészült félmilliomodik Opel jutott el igen kalandos módon Rio de Janeiro-ba. A léghajóval az a helyzet, hogy azt alapvetően utasok szállítására találták ki, ennek megfelelően raktere épp csak annyi van, ahol az utasok poggyászai elférnek. Az autó kicsivel több, mint 800 kg-os tömege nem okozott nehézséget, hiszen a 245 méter hosszú, 41 méter magas Hindenburg saját tömege 220 tonna volt. A kabinban egyszerűen nem volt hely az Olmypia elhelyezésére, de gyorsan megtalálták a megoldást.
Az egyik légkamrában, az alumínium vázhoz kötözve szállították a tízezer kilométeres távolságra az autót. Brazíliában az emberek kitörő lelkesedéssel fogadták az akkor nagyon modernnek számító Opel Olympiát, amelyet végül a brazil közlekedési miniszternek ajándékoztak.
Az Opel egyébként 1934-től kezdve stilizált léghajóval látta el 1,3-2,0 liter közötti motorral szerelt autóit, mivel a harmincas években ezek jelentették a legmodernebb közlekedési eszközt. A folyamatosan továbbfejlesztett márkajelzést végül az ötvenes évek közepén váltotta fel a máig is használatos körbe zárt villám.