Sokáig a nagyon gazdagok kiváltsága volt az autó, különösen igaz ez az egyedi megrendelés alapján készült luxusautókra, mint amiket a Bugatti is gyártott. Volt, hogy a gazdag vevő rögtön a gyermekének is építtetett egy autót, hogy csemetéje vele együtt élvezhesse a száguldás élményét.
Ezek közül néhányat elárvereznek február 4-én, ahol az ilyen gyerekjátékok teljes palettája szerepel az árverési listán. Különlegességnek számítanak a Bugatti autógyár által készített eredeti Baby Type 52-es kisautók. Ezek közül rögtön kettőt is kínálnak eladásra. Az elektromos motorral hajtott kisautók közül a leharcolt állapotban lévőnek az értékét 20-30 ezer euróra becsülik, mert még soha nem nyúltak hozzá.
A működőképes példányért 27-32 ezer eurót remélnek, ami csak első hallásra tűnik jó vételnek. Az eredeti autót ugyanis módosították egy, a hatvanas években végrehajtott felújítás során, hogy az úgy nézzen ki, mint egy Bugatti Type 35 – új hűtőrács, benzinbetöltő-nyílások, bőrkormány. Lehet, hogy tökéletesen kivitelezettek a módosítások, és már önmagukban is veterán-korúak, mégis jelentősen csökkentik az autó értékét.
Ennél egy nagyságrenddel olcsóbban, a becslések szerint 6-8000 euróért fogják majd elvinni az 1925-ben gyártott Citroënette 5 Chevaux Trefle kisautót. Ez az autó harmad akkora, mint az eredeti, a 151 cm hosszú, pedálos hajtású autó alváza és a sárvédők is fából készültek. Nagyjából ennyit, 5500-7000 eurót remélnek a harmincas években készített Citroënette C6-osért is, amelynél már tetten érhető az öt év fejlődés. Nem pedálos, hanem elektromotoros hajtású a gép. Korábban felújították az autót, így az teljesen működőképes.
Kissé meglepő módon a Rolls-Royce Silver Ghost utánzat sokkal olcsóbb az eddigieknél, annak ellenére, hogy egy ötven köbcentis motor hajtja akár 25 km/órás sebességgel. Mindössze 3-4000 eurót remélnek az autóért, amely egy viszonylag modern építés, 1979-ben készítette Jean Pierre Hartmann, aki ezt követően több hasonló autót is készített. Rendes létraalváz van a karosszéria alatt, működnek a felfüggesztések, a tetőt le lehet nyitni és világítanak az elektromos lámpák.
A francia De La Chapelle cég életnagyságú Bugatti utánzatok gyártásával foglalkozik, de 1981-ben a gyermekautók piacára is beléptek három autóval. A BMW 328 Junior, a Ferrao P330 Junior és a Bugatti 55 Junior meglepően sikeresnek bizonyult, az elmúlt harminc évben 1500 darabot adtak el. Párizsban rögtön két autót is kínálnak eladásra, a kétszemélyes Bugatti 55 Junior mozgatásáról egy 110 köbcentis Honda erőforrás gondoskodik, és 4500-550 eurót remélnek érte.
Sokkal sportosabb megjelenésű a Ferrari P330 Junior, amely versenyautóhoz méltóan monoposto, azaz egyszemélyes. A sofőr évezheti az elektromos önindító nyújtotta kényelmet, az automata kuplungot. A 100. példány tökéletesen működőképes állapotú, és mindössze 4-5 ezer euróra becsülik az értékét. A P330-as egyébként gyorsabb, mint a két másik De La Chapelle miniautó, akár 50 km/h-s sebességet is képes elérni.
Az eddigieknél sokkal ritkább a Citroën Cabriolet Traction Avant 15/6 kisautó, amelyből mindössze hat darab készült az építő, Eric de Pauw hirtelen halála miatt. A legelső elkészült autót, az 1989-es Rétromobile kiállításon szerepelt prototípust kínálják most eladásra. Az eredetire megszólalásig hasonlító, de annál negyven százalékkal kisebb karosszéria alatt egy 140 köbcentis motor dolgozik, a váltónak négy előre- és egy hátrameneti fokozata van. A magas, 7-9 ezer eurós árat a ritkasággal és különlegességgel magyarázza az aukciós ház.