Persze, egy 2,8 literes, befecskendezős soros hathengeressel rendelkező E28-as BMW-nél nincs sok jobb dolog, hirtelen csak egy jut eszembe: első generációs M5. Ennek a példánynak a tulajdonosa azonban úgy gondolta, hogy az amerikai autógyártás egyetlen számottevő eredményét házasítja össze a BMW 5-ös karosszériájával: egy 1999-es évjáratú Corvette-ből származó LS1 V8-ast.
Az eredmény meglepően feltűnésmentesre sikeredett. Kívülről egyedül a középen kivezetett kipufogó árulkodik a turpisságról, egyébként az autónál fiatalabb gyári BMW könnyűfém felnik nem feltűnőek. Az utastérben sincs semmi árulkodó tényező arról, hogy jelen esetben egy igazán vad autóval van dolgunk, a gyári bőr ülésgarnitúra pont annyira patinás, amennyit az ember elvár egy 1985-ben gyártott autótól, és meglepő módon még a váltókaron se látszik, hogy nagyon szenvedni kellett volna a beépítésével.
Márpedig ez lett volna az egyetlen olyan pont, ahol kibukhatott volna a turpisság, hiszen az LS1 small-block mellett a hozzá tartozó hatfokozatú, kézi kapcsolású váltót is a Corvette-ből vették át. Természetesen a fékrendszert is a nagyobb motorhoz/teljesítményhez igazították, elöl egy 750i, hátul egy 540i volt a donor. Az eladó állítása szerint az autó villámgyors, ami jórészt annak köszönhető, hogy hiába a négyajtós, acél luxusautó karosszéria, a végeredmény könnyebb lett, mint a kiindulási alapot jelentő, műanyag karosszériás amerikai sportkocsi.
Kérdés, miért akarná bárki is eladni álmainak autóját? Az Ebay-en eladásra kínált autóba a megépítés óta mindössze 6600 mérföldet tekert bele, miközben több mint 35 000 dollárt költött rá. Lehet, hogy közel se olyan tökéletes a végeredmény, mint amire számított? És hogy hiába jobb, mint egy Corvette, még nem üti meg a BMW szintjét? A vevő majd kideríti.