Vikingek, szuperhősök, rocklegendák, és több tonnányi pátosz: ezekkel a marketingfogásokkal próbáltak hatni a tévénézőkre.

Hyundai

A Hyundai az autói helyett inkább a Hope on Wheels nonprofit szervezetét reklámozta, sok érzelmes jelenettel.

Jeep

A Jeep három reklámmal is képviseltette magát a pisiszünet alatt. A Jeep Cherokee egy filozofikus kisfilmben bukkant fel:

A Jeep Wrangler pedig kétszer is megmutatta magát, egy Jurassic Park tisztelgéssel:

És egy egyszerű, de hatásos bemutatóval:

Ram Trucks

A Ram Trucks szintén többféle hirdetéssel készült, egész pontosan kettővel. Az egyikkel nincs is különösebb gond, torzonborz vikingek készülnek dicső hadjáratra, sárkányfejes hajójuk mellett egy pick-upot is becsomagolva, miközben a Queen “We will rock you” című slágerét süvöltik:

A második viszont már okozott egy kisebb botrányt. A Ram Trucks hasznosságát kiemelve, a szolgálat nemességét kihangsúlyozva egy Martin Luther King beszédet választottak a reklám aláfestésének, ami nem mindenki tetszését nyerte el. Egyrészt King anti-kapitalista hozzáállása miatt sem pont jó őt választani egy reklámhoz, és eleve furán veszi ki magát, ha a polgárjogi harcos mondanivalójából akarnak üzletet kovácsolni. Ráadásul úgy tűnik, sem King lánya, sem az örökségét kezelő King Center sem adott engedélyt a beszéd felhasználásához.

Lexus

A Lexus új modelljét a hamarosan mozikban is látható új szuperhősfilmmel, a Fekete Párduccal kötötték össze. Menőzés, vagány zene, látványos akciójelent, több nem is kell:

Toyota

A Toyota egy ökumenikus poénkodással hívja fel a figyelmet az összefogás fontosságára:

Kia

A Kia pedig Steven Tyler rocklegendát veti be a reklámháborúban:

Neked melyik a kedvenced?