A Palik László – Darázsi Gábor páros 17., a Kis Sándor – Czeglédi Péter duó (a verseny elején kapott hét órás büntetést követően) a 33. helyen fejezte be a viadalt. Először ért célba a csapat versenykamionja: a Szaller Zoltán – Farkas Nándor – Keresztesi Péter trió 30-ként gurulhatott fel a céldobogóra.
Ugyanakkor nem múlt el izgalom nélkül az utolsó szakasz: míg az eddigi szakaszokon megkímélte Palikékat a technika ördöge, most egy homokdombon felfelé menet eltört egy féltengelyük, és elakadtak a homokban. Kisék hiába próbálták őket kicibálni, nem sikerült, így Palikéknak végül nagyon sportszerű módon a Darázsi – Tagai – Szalai kamionos trió segített.
Palik László: “Nagyon megviselt engem ez a délután. 12 kilométerre a rajttól egy homokdombon felfelé éreztem, hogy elment az első hajtásunk. Kiugrottunk a kocsiból, Gabi diagnosztizálta, hogy valószínűleg eltört a jobb első féltengely. Odaértek Sanyiék, megpróbáltak kihúzni minket, de ezen a mély homokon ez esélytelen volt. Meg kellett várni a kamionokat. Jöttek Darázsi Zsoltiék, azonnal megálltak, felkötöttük a kocsit, és ők húztak minket. A jobb első kerékről lefordult a gumi. A cél előtt lekötöttük az autót, és felnin gurultunk át a céldobogón.”
Kis Sándor: “Kicsit keményebb volt ez a Dakar mint a 2003-as, ráadásul még az utolsó harminc kilométeren volt problémája a csapatnak. A hangulat tökéletes, megcsináltuk, amiért jöttünk. Jobb helyen is végezhettünk volna, ha nincs a hétórás büntetésünk. Ez egyébként semmiben nem befolyásolt, én nem taktikázok, én pályaszakasztól függően megyek, ahogy tudok. Mondjuk az utolsó két napon már nem őrültködtem.”
Szaller Zoltán: “Nagyjából olyan érzés, mint amikor egy Világkupa versenyt befejezünk. Az első szakaszokon autóztunk egy világkupásat, a pihenőnapot követően viszont már csak kocsikáztunk, ugyanis egyik oldalt négy, másik oldalt egy laprugónk volt eltörve. Szép lassan jöttünk, és minden este hegesztettünk. Elégedettek vagyunk az eredménnyel, ennyire voltunk képesek. Úgy gondolom, hogy ha a technika bírja és az ember elég őrült ehhez az egészhez, akkor meg lehet csinálni a Dakart. Persze jöhet közbe váratlan esemény… Mi is el tudtunk volna esni egy párszor. Én először vezettem Dakaron, most le kell vonni a következtetéseket, mi volt jó, mi volt rossz, és tanulni kell mindebből.”
A többi magyar egység számára is szépen alakult a végjáték: Varga Ákos negyedik legjobb “elsődakarosként” a 27., Nagy Péter a 81. helyen fejezte be a versenyt. Az autósok közül Szalayék a 21., Lisziék a csaknem széria Pajeróval a 66. pozícióban végeztek. Az utóbbi napokban kiemelkedő szakaszeredményeket produkáló Darázsi Zsolt – Tagai Róbert – Szalai Norbert kamionos egység az előkelő 16. helyezéssel zárta a viadalt.