A megterhelő, embert-próbáló verseny fárasztó 24 órájának során Emanuele Pirro, Frank Biela és Marco Werner a Shell V-Power Diesel versenyüzemanyag elsöprő erejének és hatékonyságának köszönhetően teljesítette a francia verseny 380 körét.
Ez nemcsak azt jelenti, hogy 4 kör előnnyel megnyerték a versenyt, hanem ezáltal bekerültek a történelemkönyvekbe is, mint azok a versenyzők, akik először voltak képesek dízel autóval megnyerni az autóversenyzés egyik legkegyetlenebb futamát. Mindkét autó a rajtrács első sorából indulhatott.
A V-Power Diesel versenyüzemanyag teljesítményelőnye már az első kör után megmutatkozott, hiszen az Audi R10 TDI ekkor már 2,5 másodperces előnyre tett szert a mezőnnyel szemben. Mivel a Shell V-Power Diesel technológia folyamatosan tisztítja az üzemanyag-befecskendező rendszert, a győztes Audi R10 TDI képes volt a verseny végéig tartani ezt a kiváló teljesítményt, és a 24 óra során történt 27 kiállást követően, 380 kört teljesítve biztosította a felejthetetlen első győzelmet. A Shell V-Power Diesel egy csúcsteljesítményű dízel üzemanyag, amelyet arra terveztek, hogy hosszabb ideig tartó, nagyobb erőkifejtést biztosítson a dízelmotorok számára. A Shell V-Power Diesel közúti autósok számára is elérhető változata Európa-szerte ma már 5000 töltőállomáson kapható.