A második szelektív szakaszon, a sóskúti kvarchomok bánya területén kialakított pályán szó szerint beborultak egy két-három méter mély mélyedésbe. Bár a Nissant talpra állították és a motor is beindult, de mivel két henger nem dolgozott a kocsiban, inkább feladták.
Az is egyfajta meglepetésnek számított, hogy a szlovákok kitűnő versenyzője, Sykora foglalta el az első helyet, azzal a Mitsubishivel, amivel nem is olyan rég az Italian Baján a negyedik helyet szerezte meg. A legjobb magyarnak a futam első napján a Kis-Czeglédi páros bizonyult.
Kis egy nappal korábban érkezett haza Dál-Afrikából, ahol a Nissan 2005-ös versenyautóját tesztelhette. Gálék lassabb tempóra kényszerültek a második szelektíven, amikor eltört a G Proto egyik első féltengelye. Lisziék az élmezonyben zárták az első napot, és csupán két perccel lassabban teljesítették a két szakaszt, azzal a Mitsubishivel,
aminek még bejáratós a motorja. Nem várt jó eredménnyel fejezték be a nyitó napot Kéryék, akik ötödikek lettek a Land Roverrel, míg az olasz Promotech csapat Nissanjával Vargáék állapodtak meg a hatodik helyen. Ácsék is az élmezőnyben autóztak egészen addig, amíg a Nissannal fel nem ültek egy domboldalon, ahonnét épp Palikék húzták le őket. Szalayék a sóskúti pályán kaptak jobb első defektet, emiatt veszítettek perceket az első napon.
A viadal második napján Gálék bal első féltengelye újra eltört, majd a hátsó differenciálmű is elromlott. Ezzel is magyarázható, hogy nem tudták tartani lépést Kisékkel, akik nem panaszkodhattak a technikára, hisz kitunően üzemelt a Nissan Pick-up. Aztán vasárnap a második szakaszon, amikor is a Veszprém melletti Jutaspusztáról indult el a mezony, Kisék autójának előbb az egyik hátsó, majd pár kilométerrel később az egyik első féltengelye eltört, így nem tudták folytatni a versenyt.
Időközben a legjobb külföldi indulónak bizonyult Sykoraék is lelassultak, mi több, motorhiba miatt a második szelektíven ragadtak. Gálék tehát megnyerték a kétszeres szorzójú futamot, vagyis az idén eddig megrendezett mindkét versenyen ők állhattak fel a dobogó legmagasabb fokára. A csapat annak külön örül, hogy végre sikerült a BF Goodrich Kupán is az első helyen végezniük, hisz ez még sohasem sikerült.
A három napos erőpróbán a második helyre érkezett be Mitsubishijével a Liszi-Tóth páros. Defektből nekik is kijutott, de mindez nem hátráltatta őket annyira, hogy veszélybe kerüljön az élbolyban elfoglalt helyezés. A
második nap összes szelektív szakaszán eltévedt a Szalay-Bunkoczi kettős, ennek ellenére feltett szándékuk volt, hogy a záró napon mindent megtesznek a jó eredményért. Ez végül a harmadik hely lett, úgy, hogy az Opel Frontera átalakított ékszíjpályája ezúttal tökéletesen tette a dolgát.
A gyengécskének bizonyult Mitsubishivel – a motorerőt hiányolta a pilóta – Murczinék fejezték be az negyedik helyen a versenyt, megelőzve Kéryéket, akiknek a Roverja több olajat fogyasztott, mint üzemanyagot; valamit Sarrangékat, akik még a második nap a nagy porban belecsúsztak Benyóék kölcsönkért Nissanjába.