Verseny-prototípusok

Az Amerikai Le Mans Sorozat LM P2 kategóriájában (2-es prototípus-kategória) megnyert összes bajnoki címet követően a Porsche a sikeres év után az RS Spyder kifejlesztésében összegezte tapasztalatait. 2007-ben az RS Spyder a vetélytársak rendkívül népes, és a korábbiaknál jóval erősebb mezőnyével szembesül majd, ami egyfelől izgalmas versenyszezont ígér, másfelől a rajongók és a média körében egyaránt óriási érdeklődésre tarthat számot.

A Porsche professzionális vásárlói csapatok számára értékesíti az RS Spydert, akik tevékenységét a Weissachban működő új versenysport-központ minden létesítményével és eszközével is segíti. E vásárlók az RS Spyder versenygéppel az Amerikai Le Mans Sorozat és a Le Mans Sorozat futamain, illetve a 24 órás Le Mans-i viadalon állhatnak rajhoz.

Gran Turismo

A Porsche vásárlói a 911 GT3 különböző fejlesztéseivel – az „R”-től és az „RS”-től az „RSR”-ig – a szériaközeli Gran Turismo kategória minden fő versenysorozatában már 1999 óta meghatározó szerepet játszanak.

A jelenlegi 911 modellre épülő 911 GT3 RSR feladata e nyerő széria további folytatása, miközben már az eddigiek során is óriási érdeklődés övezte. A Porsche olyan régi ügyfelei, mint a Flying Lizard Motorsports, az Ebimotors, az IMSA and Autorlando Sports mellett 2007-ben a Porsche versenyautóival további profi csapatok állnak majd rajthoz a nemzetközi Gran Turismo mezőnyben. Októberben legalább egy 911 GT3 RSR versenygéppel a Rahal Letterman Racing (USA) jelentette be részvételét a 2007-es Amerikai Le Mans Sorozaton, míg a Tafel Racing két új 911 GT3 RSR modellt indít a sorozatban.

A Porsche a jövőben járművei fejlesztése során privát csapatokat is támogatni kíván, a pályán nyújtott technikai szolgáltatások és kiterjedt alkatrész-szolgálata formájában, valamint a különleges alkalmakra rendelkezésre bocsátott gyári versenyzők személyében.

Márkakupák

A Porsche Supercup 1993 óta a FIA Formula-1 versenyhétvégék szerves programjává vált. E rangos egymárkás versenysorozat hatásosan igazolta rendkívüli népszerűségét, ugyanis egyetlen más széria futamait sem rendezték 15 éven át folyamatosan a Formula-1 kísérőjeként. A Porsche Supercup pedig a jelenlegi állás szerint legalább 2008 végéig a nagydíj-hétvégék népszerű programja maradhat. A Porsche teljes körű szolgáltatást nyújt futamaihoz, a rajtra kész 911 GT3 Cup versenyautóktól a teljes versenyhétvége megszervezésén át, egészen a csapatok sajtó- és televíziós marketingtevékenységéig.

A 2007-es szezon nyitófordulójának Bahrain ad otthont, mindjárt két bajnoki futammal. A tavalyi szezonhoz hasonlóan a Porsche átveszi a csapatoktól a járművek és a szükséges felszerelések szállításának feladatát, mégpedig Frankfurttól egészen a sivatagi királyságig. Az első, bahraini versenyhétvégét követően a Porsche Supercup minden európai Formula-1 futam programjában szerepel majd.

A versenysorozat 800 ezer eurós összdíjazása változatlan maradt, akárcsak a fődíj: a bajnokot illető Porsche sportkocsi.

Az Eurosport televíziós csatornával kialakított együttműködés 2006 során rendkívül sikeresnek bizonyult, a futamokat közel 800 ezer néző követte élőben a képernyőn. A cél 2007-re a még intenzívebb együttműködés kialakítása.

A Porsche Supercup kizárólagos gumiabroncs-szállítója továbbra is a Porsche megbízható és sikeres partnere, a Michelin. A Formula-1 sorozatból való kivonulását követően a Michelin öt sikeres év után már nem főszponzorként vesz részt a Porsche márkakupában.

A 2006 során Ázsiában, Ausztráliában, Németországban, Franciaországban, Nagy-Britanniában, Japánban és Skandináviában, összesen 15 országban megrendezett Carrera Kupák körében a következő szezon során új tagot üdvözölhetünk: a Carrera Cup Italia versenyeit. A Porsche Supercup rendezvényeihez hasonlóan a Carrera Kupák is első osztályú versenysorozatok programjában szerepelnek. Az azonos technika mellett további közös jellemző, hogy a Porsche ebben az esetben is széles körű szolgáltatásokkal segíti a vásárlók csapatait.

A Carrera Kupa Németország kísérőrendezvényként szintén legalább 2008-ig szerepel a Német Túraautó Bajnokság (DTM) programjában, s 2006-hoz hasonlóan a versenynaptár kilenc bajnoki futamot tartalmaz. Az egyes versenyalkalmak meghatározásakor a csapatok és a szponzorok érdekeinek lehető leghatékonyabb érvényesítését tartották szem előtt, a helyszínek kiválasztásában pedig a német versenypályákat helyezték előtérbe. A Porsche a jövőben is intenzíven dolgozik azon, hogy a márkakupák számára minél előnyösebb televíziós közvetítéseket szervezhessen.

A Porsche paddock-rendezvényei immár évek óta a csapatok, a versenyzők, a különböző partnerek, és természetesen a rajongók kedvelt találkozójának számít. A 2007-es tervek között még vonzóbb és még gazdagabban felszerelt vendéglátó helyszínek is szerepelnek.

A 2007-es Carrera Kupára az összes csapat már a 2006-os szezon végén jelezte részvételi szándékát, amely mintegy 30 versenyautóval a rajtnál, a DTM szezon mentén rendezett legnépszerűbb bajnokságnak számított. A Porsche emellett más profi csapatok részéről is óriási érdeklődést tapasztalt 2007-re.

A márkakupák versenyautói továbbra is változatlanok maradtak. A Porsche Supercup, a Carrera Kupák, valamint az IMSA GT3 Cup Challenge (USA) rajtrácsain egyaránt a jelenlegi 911 típus alapjaira épült 911 GT3 Cup versenygépek  sorakoznak.

A GT3 Cup Challenge versenyein Brazíliában és Új-Zélandon a 911 GT3 Cup korábbi változatai állnak rajthoz. A Challenge futamok versenyszabályzata alapjában véve megegyezik a Carrera Kupáéval, ezeket a sorozatokat azonban kizárólag amatőr versenyzők számára rendezik. Magas színvonalukat jól mutatja, hogy a GT3 Cup Challenge Új-Zélandon nemzeti bajnokságként zajlik.