A tegnapi „bemelegítés” után ma fokozódtak a nehézségek. Ahogy a mezőny közeledik Siwa felé, úgy nő a dűnék száma és magassága, de nem csupán ez viselt meg embert és gépet egyaránt a 360 kilométeres gyorsaságin. A tegnapi is komoly gondokat okozó hőség mára fokozódott (45°C feletti hőmérsékletet mértek – árnyékban, nem az autókban), ezért a szervezők úgy döntöttek, hogy egy órával előbbre hozzák a szakasz rajtját.

„Ma talán még melegebb volt, mint tegnap, de mi szerencsére már dél körül bent voltunk a táborban, így minket nem kínzott meg annyira. A nap folyamán semmi különös nem történt. Remek pályát írtak elő számunkra a szervezők, volt benne minden: technikás navigációs rész, nagyon gyors kemény talaj, nagyon gyors homok és persze dűnék. Furcsa volt, hogy, mivel elöl mentünk, jobbára csak motoros nyom volt előttünk. Ez az én dolgomat könnyítette, Gabinak viszont végig nagyon kellett koncentrálnia. Összességében élvezetes nap volt, az autónk pedig még mindig karcmentes.”

Kisék ma hetedikként értek célba, s ezzel összesítésben feljöttek a 12. helyre, Szalayék mai negyedik helyezésükkel az ötödik helyet foglalják el az összetett tabellán. A szerdai, Siwába vezető 370 kilométeres gyorsasági az idei Világkupa-évad talán legnehezebb gyorsaságija lesz. A katedráldűnék között mindent meg lehet nyerni – de el is lehet veszíteni…

Eredmények:
1. 201 HENRARD Stephane – DE ROISSARD Antonia VW BUGGY 03h53’04
2. 205 PALIK László – DARÁZSI Gábor NISSAN 04h06’01 +00h12’57
3. 212 TRAGLIO Maurizio – BRIANI Rudy NISSAN 04h06’43 +00h13’39
4. 224 SZALAY Balázs – TAGAI Róbert OPEL 04h09’07 +00h16’03

7. 203 KIS Sándor – CZEGLÉDI Péter NISSAN 04h20’58 +00h27’54

Az összetett állása:
1. 201 HENRARD Stephane – DE ROISSARD Antonia VW BUGGY 06h42’21
2. 205 PALIK László – DARÁZSI Gábor NISSAN 07h09’08 +00h26’47
3. 212 TRAGLIO Maurizio – BRIANI Rudy NISSAN 07h23’46 +00h41’25

5. 224 SZALAY Balázs – TAGAI Róbert OPEL 07h25’55 +00h43’34

12. 203 KIS Sándor – CZEGLÉDI Péter NISSAN 08h35’44 +01h53’23