A vállalat jelezte: a névadó szponzori együttműködésnek köszönhetően az ING kiemelten jelenik meg a pálya körül, a Hungaroring bejáratainál, minden belépőn, valamint a versenyhez kapcsolódó termékeken. A holland cég az ausztrál és a belga versenynek is a névadó támogatója lesz az idén.
A Magyar Nagydíjnak az elmúlt két évben nem volt névszponzora, mivel az uniós dohányreklám-tilalom miatt a 2005-ös idényt követően száműzték a cigarettagyártókat az európai Formula–1-es pályákról. Több vállalat neve is felmerült, de megállapodás nem született. A jelöltek között volt az ING is, amely tavaly jelent meg a Formula–1-ben. A vállalat a mellett, hogy az aktuális világbajnok Renault csapatának a főszponzora lett, 14 nagydíjat, köztük a magyar versenyt is szponzorálta. Az idén 13 futamot támogatnak.
A szerződő felek a megállapodás anyagi vonzatait nem publikálták. Annyi azonban bizonyos, hogy a Magyar Nagydíjat szervező Hungaroring Sport Zrt.-nek (HS) ezúttal sem származik bevétele a kontraktusból, hiszen azt az F1 kereskedelmi jogait birtokló – Bernie Ecclestone tulajdonában lévő – vállalatcsoport köti a szponzorral – mondta Palik László, a HS elnöke.