A második helyen Loeb márkatársa, Manfred Stohl ért célba, aki ezzel az eredménnyel egyből a ponttábla hetedik helyén találja magát. Harmadikként a Peugeot 307 WRC-vel hajtó Markko Martin kormányozta célba piros-fehér oroszlánját. A Peugeot így még mindig uralja a konstruktőri tabellát.
Az egyik legnehezebb raliként számontartott Ciprus ralira ezúttal is a kavicsos utak és száraz poros körülmények voltak jellemzők. A gyári menők szépen hullottak is, így a két éllovas pilóta, Marcus Grönholm és Petter Solberg motorproblémának köszönhetően már az első napon búcsút mondtak. Így Sebastien Loeb a nagy vetélytársak kiesésével több mint négy perces előnnyel ért célba az osztrák Stohl előtt. Az egyetlen magyar szereplő, Benik Balázs is hamar elköszönt Ciprustól.
Bronzérmes helyezésével Markko Martin nyolc értékes pontot gyűjtött a Peugeot-nak és hatot magának, amivel az egyéni ponttábla második helyére kúszott, megosztva azt a subarus Petter Solberggel. Két kemény nap után a csapatok döntő többsége a visszafogott versenyzés mellett tette le a voksát.
Nem így Martin, aki tudta, hogy támadnia kell, ha az első háromban szeretne célba érni. “Tudtam, hogy ha dobogós helyezést szeretnék, nagyon keményen kell ma hajtanom. Elég nehéz dolgom volt, mivel nem akartam kockáztatni a konstruktőri pontokat, amiket eddigre már megszereztem a Peugeot-nak. Szerencsére meg tudtuk csinálni egy ilyen nehéz ralin. Sok időt vesztettünk az első napon, de tudtam, ha nem lesz semmilyen problémánk, akkor jó eredményt érhetünk el. Az autó tökéletesen ment, és ahogy egyre több ralin veszünk részt, egyre kényelmesebben érzem magam az autóban” – szögezte le a Peugeot észt pilótája.
A negyedik, ötödik és hatodik helyen Ford Focus-szal versenyző pilóták értek célba. Negyedikként Henning Solberg, aki ezzel a teljesítményével a nyolcadik a pilóták között. Őt a finn Toni Gardemeister és cseh csapattársa, Roman Kresta követi. Harri Rovanperä a Mitsubishivel lett a hetedik, míg az utolsó pontszerző hely a 206 WRC-vel hajtó svéd Daniel Carlssoné lett.
A 2005-ös Ciprus Rali végeredménye:
1. S Loeb Citroën Xsara 5:02:29,4 2. M Stohl Citroën Xsara + 04:09,5 3. M Märtin Peugeot 307 WRC + 04:41,9 4. H Solberg Ford Focus + 05:15,7 5. T Gardemeister Ford Focus + 07:37,3 6. R Kresta Ford Focus + 10:17,4 7. H Rovanperä Mitsubishi Lancer + 12:18,7 8. D Carlsson Peugeot 206 WRC + 16:03,2 9. J Tuohino Skoda Fabia + 16:46,3 10. C Atkinson Subaru Impreza + 27:01,5 A világbajnokság állása: Pilóták 1. S Loeb 45 pont 2. P Solberg 34 pont M Märtin 34 pont 4. T Gardemeister 28 pont 5. M Grönholm 26 pont 6. H Rovanperä 13 pont 7. M Stohl 11 pont 8. H Solberg 9 pont 9. R Kresta 8 pont 10. G Panizzi 7 pont Konstruktőrök 1. Peugeot 62 pont 2. Citroën 53 pont 3. Ford 44 pont 4. Subaru 38 pont 5. Mitsubishi 29 pont 6. Skoda 8 pont
A következő világbajnoki ralira három hetet kell várnunk, hiszen a mediterrán versenyek sorában harmadikként a Török rali következik (2005. június 3-5.). 2004-ben a jelenleg tündöklő Sebastien Loeb szerezte meg a győzelmet és a mostani két nagy kiesőé, Grönholmé és Solbergé lettek a fennmaradó dobogós helyek.