A páros ugyanis csak a kilencedik, illetve nyolcadik helyről rajtolhatott, ám a jó stratégiának és a remek kiállásoknak köszönhetően a második ás a harmadik helyen értek célba.
Frentzen most mutatkozott be először az Audival A4 volánja mögött a DTM-sorozatban, s máris dobogóra állhatott. Martin Tomczyk a hetedik, Timo Scheider a nyolcadik helyen zárt, és ezzel ők is pontot szereztek Hockenheimben. Ezzel az eredménnyel az Audi Sport Team Abt az élen áll a DTM-sorozat csapatversenyében.
A végeredmény:
1. Bernd Schneider (Mercedes), 37 kör, idő: 59 perc 51.850 másodperc 2. Tom Kristensen (Siemens Audi A4 DTM), + 4.286 mp 3. Heinz-Harald Frentzen (Veltins Audi A4 DTM), + 6.279 mp 4. Mika Häkkinen (Mercedes), + 7.067 mp 5. Alexandros Margaritis (Mercedes), + 11.276 mp 6. Jean Alesi (Mercedes), + 17.399 mp 7. Martin Tomczyk (Red Bull Audi A4 DTM), + 19.397 mp 8. Timo Scheider (Gebrauchtw.plus Audi A4 DTM), + 23.482 mp 9. Bruno Spengler (Mercedes), + 40.626 mp 10. Susie Stoddart (Mercedes), + 44.918 mp 11. Mathias Lauda (Mercedes), + 53.284 mp 12. Frank Stippler (S line Audi A4 DTM), + 1p 02.638 mp 13. Oliver Tielemans (Futurec. Audi A4 DTM), + 1p 30.373 mp 14. Daniel la Rosa (Mercedes), – 1 kör 15. Vanina Ickx (Original Zubehör Audi A4 DTM), – 1 kör Nem fejezte be a versenyt: Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM), – 12 kör Stefan Mücke (Mercedes), – 14 kör Pierre Kaffer (Castrol Audi A4 DTM), – 23 kör Christian Abt (Playboy Audi A4 DTM), – 25 kör Jamie Green (Mercedes), – 35 kör
A verseny utáni nyilatkozatok:
Dr. Wolfgang Ullrich, az Audi Motorsport igazgatója: – Ez aztán izgalmas verseny volt. Nem szabad megfeledkezni arról, hogy micsoda komoly hátrányt faragtak le a pilótáink. Igazi csapatmunka eredménye a második és a harmadik hely. Megmutattuk, micsoda lehetőségek vannak az A4-esben. Láthattuk, hogy milyen magas a DTM verseny színvonala, s izgatottan várom a sorozat többi futamát.
Tom Kristensen (Audi Sport Team Abt Sportsline, Siemens Audi A4 DTM #7 2. hely, + 4.268 mp): – Nyilvánvaló, hogy boldog vagyok a második helyezéssel figyelembe véve, hogy a kilencedik helyről rajtoltam. A csapat fantasztikus munkát végzett a bokszban és a stratégiánk is kiváló volt. Abszolút a határon autóztam, egyre közelebb és közelebb kerültem az élen állóhoz. Tizenegy körrel a vége előtt azonban a kormányszerkezet hirtelen oldalra kezdett húzni miután keresztülhajtottam a szegélykövön. Ezután már nem akartam többet kockáztatni.
Heinz-Harald Frentzen (Audi Sport Team Abt Sportsline, Veltins Audi A4 DTM #6 3. hely, + 6.279 mp): – Nagyon elégedett vagyok azzal, hogy a dobogóra állhattam. Tudtam, hogy nagyon jó az A4-es, s ezt be is bizonyítottam a pályán. A rajtnál azonban egy kissé szkeptikus voltam, a kocsi alulkormányozott volt, nem tudtam igazán jól előzni, óvatosnak kellett lennem. A csapat ezért is hívott ki hamarabb, viszont a gumicsere után már minden rendben volt, tökéletesen ment az autó.