A tesztelések második napján újra Alexander Wurz futotta a leggyorsabb kört. Az osztrák tesztpilóta a régi MP4-19B jelű autót állította csatasorba, miközben a pilóták többsége már a 2005-ös modellekkel köröztek.
A Renault hét eleji bemutatóját követően nem pihent és a kétnapos teszten nagyon jó startot vett az R25 névre hallgató betontorpedóval. Fernando Alonso és Giancarlo Fisichella a második és harmadik legjobb időt érte el a vadonatúj autóval. Az enstone-i istálló az abroncsokat tesztelte hosszú körökön át, s azt vizsgálta, hogy az autó hogyan reagál a beállításbeli változtatásokra.
A Williams is az új modelljével, az FW27-essel, érkezett meg a kellemes klímájú pályára. Mark Webber és Nick Heidfeld is komoly feladatokat kapott a két nap során. A duó tagjai fejenként 100 kört tettek meg, s szintén a beállítást és az abroncsokat vetették teszt alá.
A pályán köröző csapatok közül a BAR volt a legaktívabb, hiszen négy pilótával képviseltette magát. Így Takuma Sato, Anthony Davidson a 007-est próbálgatta, míg James Rossiter és Alex van der Merwe a 006-os – tavalyi modell – használatára kapott csak engedélyt.
A tesztelések második napján érkezett meg a pályára a Ferrari. Marc Gené az F2004-est, Rubens Barrichello pedig az F2004M-et kapta meg használatra. A spanyol pilóta az abroncsokat és az elektronikát vetette górcső alá, miközben Barrichello a lehető legjobb beállítást próbálta eltalálni. A tesztek harmadik napján Michael Schumacher is tiszteletét teszi a pályán.