Ezúttal a japán Goh csapat végzett az első helyen a Nürburgringen. A csaknem 200,000 néző előtt lezajlott verseny az egyik legszorosabb volt Le Mans történetében.
Seiji Ara mindössze 41,354 másodperccel végzett Johnny Herbert előtt. Ara a japán Kazumichi Goh csapat számára így megszerezte az első győzelmet. Ara csapattársai Rinaldo Capello második Le Mans-i győzelmét könyvelhette el, Tom Kristensen pedig az első pilóta, aki öt egymást követő évben tudott győzni. Az Audi számára ez 2000, 2001 és 2002 után 2004-ben a negyedik győzelmet jelentette.
A Goh csapat Audi R8-asa 379 kört teljesített 5169,97 kilométeren 4 körrel megdöntve az előző évi rekordot. A futam elején a négy Audi maga mögé utasította a mezőny többi tagját. A második óra végén McNish és Lehto olajra futottak, aminek következtében korlátnak ütköztek A R8-as szilárdságának köszönhetően azonban mindkét autót meg tudták javítani és folytathatták a versenyt. Allan McNish orvosi tanácsra feladni kényszerült a versenyt, így az egy órás javítást követően csapattársai Frank Biela és Pierre Kaffer a 44. helyről indulva végül bravúros teljesítményt nyújtva az 5. helyen végeztek.
Az ADT csapata pedig dobogós helyen tudott végezni a fél órás javítást követően. A japán és brit csapat között szoros volt a verseny a mezőny elején. A britek azonban műszaki meghibásodás következtében átadni kényszerültek első helyüket és 2 körrel visszaszorultak a japánok mögé. Hátrányukat annak ellenére nem tudták behozni, hogy Seiji Ara versenyautója hirtelen lángra kapott az utolsó üzemanyagtöltések egyikénél.
Ara a végső pillanatokig megőrizte hidegvérét és ezzel együtt vezető pozícióját Johhny Herbert előtt. Ara a verseny után azt nyilatkozta, hogy hatalmas nyomás nehezedett rá, nem utolsósorban azért, mert két rendkívül sikeres csapattársa volt és nem akart csalódást okozni nekik. Az eredménnyel természetesen nagyon elégedett.