Mint ismeretes az elmúlt három évben a Bútor – Tóth páros a Citroën gyár Saxo típusú versenygépével vette fel a kesztyűt az ellenfelekkel szemben. A Saxo legutolsó fejlesztése a Kit-car szabályok szerint épített autók közül egészen hosszú ideig szolgálta a magyar egységet, így sikerül három alkalommal is elhódítaniuk a bajnoki trófeát a Formula 2000-res csoportban, ahol erősebb autókkal kellett felvenniük a küzdelmet.
Mint minden kiváló autó életében, természetesen a Saxonál is eljön az a pillanat, amikor nyugdíjazni kell, és ez a Citroën-Total Rallye Team életében 2004-re érkezett el. A csapat a tavalyi év végén a nemzetközi tendenciákat és a pénzügyi lehetőségeket figyelembe véve határozta el, hogy a 2004-es évadban egy vadonatúj fejlesztésű autóval versenyez majd, méghozzá a Super 1600-as bajnokság keretein belül, amelyet hazánkban első alkalommal írnak ki.
Sajnálatos módon a WRC-vel való indulás lehetősége egyre távolabb kerül a csapattól, hiszen a Citroen Sport még mindig nem kíván ügyfélautókat adni a nemzeti bajnokságokba, sőt, az importőrökkel együtt azon a véleményen vannak, hogy a C2-est kell igazán reklámozni a versenysportra fogékony országokban.
A Citroën gyár legújabb fejlesztésű versenyautója, a C2 Super 1600-as modell azonban nem készült el időben, így a magyar bajnok kettősnek – hasonlóan több külföldi pároshoz – még várnia kell az első tesztekkel is. Nem volt mit tenni, hiszen a Magyar Bajnokság nem vár, így Bútornak a francia P.H. Sport csapat egy Saxo Super 1600-ast hoz Egerbe. Az autó nem lesz teljesen új, hiszen ezzel indult a világbajnokság első két futamán Guerlian Chicherit, és amíg a C2-ese nem készül el, ezzel az autóval fog indulni Bruno Thiry is az Európa-bajnokságon. Saxo Super 1600-assal egyébként Robi egy ízben már versenyzett, méghozzá a 2002-es Cardabelles ralin, egy világbajnoki színvonalú futamon, ahol az előkelő nyolcadik helyezést szerezte meg, oldalán Táborszki Attilával. A Saxo egyébként megkapta a legújabb, 2004-es fejlesztéseket, így Bernard Piallat elmondása szerint, sokkal ütőképesebbé vált.
A C2-esről egyelőre nagyon kevés pontos információval rendelkezünk, azonban annyit tudni lehet, hogy a Citroën Sportnál körülbelül 5 hetes csúszásban vannak az alkatrészek legyártásával, így csak bízhatunk abban, hogy a miskolci versenyen már az új autóval láthatjuk a Bútor-Tóth kettőst. Többek között ezt az autót választotta a 2003 Európa-bajnok Bruno Thiry is, azonban a kontinensviadal első versenyein még ő is visszakényszerül a „közös” Saxo volánja mögé.
Fontos változás lesz a 2004-es évben, hogy a Citroën-Total Rallye Team csapata újra egy versenyzőpárossal vág neki a küzdelmeknek. A Herczig unokatestvérek (akik 2003-ban a csoport és kategória második helyét szerezték meg) versenyzésének költségei tavaly két részből álltak össze, amelynek csak kisebbik felét állta a CTRT. Idén ezt a támogatást a csapat továbbra is biztosította volna Herczigéknek, azonban a pénz másik felét nem sikerült időben előteremteni, így közös megegyezéssel pihenőre fogták a másik Saxót. Természetesen a két pilóta régi barátsága sem az évad során, sem most nem szenvedett csorbát, sőt, Norbi a csapat közelében szeretne maradni, és amennyiben Bútorék külföldi versenyen indulnak, úgy Herczig lesz a „jégrkém” autó pilótája.