A formális megállapodást március 2-án írták alá a felek: a mladá boleslávi motor gyár, és az Amaury Sport szervezőügynökség a genfi Autószalon alkalmával.
A megállapodásra azért kerül sor, mert a francia piac meghódítása is része a Skoda új fejlesztési tervének. Olyan szponzorálási lehetőséget keresett a cseh márka, amely rendkívül magas színvonalú, és társul a nagy sikernek örvendő Jégkorong Világbajnokság szponzorációjához.
A Tour de France nézőinek száma (15 millió helyszíni érdeklődő és két milliárd TV néző) a harmadik legnagyobb az olimpiai játékok és a Labdarúgó Világbajnokság mögött jól illeszkedik a Skoda elképzeléseihez. A megkötött megállapodás idén már, a verseny kezdetével (július 3.) érvénybe lép.
A Skoda a „fehér mez” támogatója lett, mely a legjobb junior Tour de France versenyzőnek jár. A szerződés magában foglal még 11 bicikli versenyt, melyet az említett Amaury Sport ügynökség szervez.