A Dunlop – hivatalos abroncsszállítóként – már az elmúlt két szezonban is jelen volt a BTCC-ben, ez a mostani egyezmény azonban kiterjeszti az együttműködést. Ezáltal a brit túraautó bajnokság a Dunlop marketingstratégiájának kulcselemévé válik.
– Nagyon büszke vagyok arra, hogy bejelenthetem ezt a megállapodást. A BTCC történetében ez a legnagyobb összegű szponzorálás és igen örömteli esemény mindannyiunk számára, beleértve kiterjedt szurkolótáborunkat is. A Dunlop szponzorációja erős alapot ad a BTCC számára és biztosítja e nagyszerű versenysorozat folytatását – jelentette ki Alan Gow, a brit túraautó bajnokság igazgatója.
A Dunlop a szponzorációs szerződés értelmében már nem kizárólag az abroncsokat szállítja a versenyzőknek, hanem saját reklámkampányának keretében és weboldalán is promótálja a BTCC sorozatot. Geraldine McGovern, a vállalat londoni igazgatója elmondta: a Dunlop a jelenlegi megállapodás értelmében 2007. végéig marad a BTCC főszponzora.
– A támogatásra fordított összeg nem pusztán a márkanév erősítését szolgálja, hanem a Dunlop jelenlétét is erősíti az autósportban – tette hozzá.
Sajti Miklós, a Goodyear Dunlop Tires magyarországi marketing igazgatója úgy véli: a BTCC növekvő népszerűsége igen jó lehetőséget nyújt a Dunlop számára sportos vezetést kedvelő célcsoport elérésre. A brit túraautó bajnokság hivatalos elnevezése ezentúl Dunlop MSA British Touring Car Championship.