Az Automobiles Citroën a 74. Genfi Autószalonon mutatta be a C4 Citroën Sport tanulmányautót jelezve elkötelezettségét a világszínvonalú fejlesztések és a rali sport iránt. Elegáns és dinamikus vonalvezetésével a C4 Citroën Sport a Xsara WRC utáni lehetőségek lenyűgöző jövőképét vetítette előre. A Xsara, 11 futamból 6 győzelemmel, jelenleg a rali konstruktőrök 2004-es versenyében az első helyen áll. Sébastien Loeb vezet a pilóták között, míg Carlos Sainz a negyedik a sorban. Ez is azt mutatja, hogy Versailles-Satory-ban fáradhatatlanul dolgoznak azon, hogy még a 2003-as világbajnoki teljesítményt is fokozzák.
Ezzel egy időben a Citroën Sport már készül a jövőre is. A C4 kupé alap és a WRC-előírások ötvözéséhez bevetették kreativitásuk legjavát. A tervezési szakasz után eljött a várva várt pillanat: az összeszerelés befejeződött, a C4 WRC megtette első köreit a Versailles-Satory gyár környéki tesztpályán. Bár a fejlesztés még közel sem ért véget, a C4 WRC valószínűleg a következő évad végén már a versenypályákon is debütál, és 2006-tól átveszi a Xsara WRC helyét a Rali Világbajnokságban.
Főbb technikai jellemzők:
Motor
· XU7JP4 motor továbbfejlesztett, turbó változata
· elhelyezése: keresztben, 25º –ban döntve
· hengerek száma: 4, sorosan
· alumínium blokk
· hengerűrtartalom: 1998 cm3
· maximális teljesítmény: 315 LE 5500 fordulat/percnél
· maximális nyomaték: 580 Nm 2750 fordulat/percnél
Alváz/futóművek
· hosszúság: 4275 mm
· szélesség: 1800 mm
· tengelytáv: 2608 mm
· első/hátsó nyomtáv: 1600 mm