A Nissan Note e-Power elektromos autó különlegessége, hogy annak akkumulátorát nem lehet hálózatról tölteni, csak a motortérbe épített 1,2 literes benzinmotor végzi ezt a munkát; a belső égésű motor csak generátort hajt, nincs kapcsolata az első kerekekkel. Januárban kezdték el forgalmazni ezt a modellt Japánban, és rögtön az értékesítési lista élére került, megelőzve még a Toyota Priust is.
Ezek után nem csoda, hogy a Nissan azt fontolgatja, hogy Japánon kívül is elérhetővé teszi ezt az autót, a Note e-Power az elektromos Leaf olcsóbb alternatívája lehet. Az egy ideális fordulaton üzemelő benzinmotorral a japán ciklus szerint mindössze 3 l/100 km az átlagfogyasztás, és nem kell konnektorkereséssel se vesződnie a használónak. Azt még nem árulták el, mikor és hogyan vezetik be a nagyobb piacokon az e-Power technológiát, de várhatóan erre még az idén sor kerül.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!