Néhány nyugat-európai nagyvárosban már meg vannak számlálva a belső égésű motorral hajtott autók napjai, az Aston Martin pedig azt szeretné, hogy a veteránautóinak tulajdonosai a jövőben is élvezhessék autóikat.
Amíg a Jaguar mérnökei olyan villanymotoros hajtást fejlesztettek, amelynél a vezérlőelektronika a csomagtérbe kerül, tehát némi átalakításra van szükség, az Aston Martin mérnökei a teljes elektromos hajtást a motor és a váltó helyére zsúfolták be. Ennek a megoldásnak az előnye, hogy bármikor visszaépíthető az autó a gyári állapotára.
Az újfajta elektromos hajtáshoz felhasználták a Rapide E fejlesztésekor szerzett tapasztalatokat és az oda fejlesztett részegységeket. A prototípus elektromos hajtást egy 1970-es évjáratú DB6 MkII Volante karosszériába építették be, a gyári motor- és váltótartó bakokat használták. A vezérléshez/tájékoztatáshoz (akkumulátor töltöttsége, stb.) egy kis méretű képernyőt kell az utastérben elhelyezni, amit szintén meg lehet oldani maradandó nyom nélkül.