Noha épp az a lényege a BMW főmárka első, akkumulátoros-elektromos autójának, hogy az nagy sorozatban készülő modellre épül, a formatervezők a maguk részéről igyekeznek rögtön felismerhető megjelenést adni az új hajtásnak, és ezért még a vesét is feláldozták. A középső elválasztó rész nélküli hűtőrács úgy néz ki, mintha napszemüveget viselne az orrán az autó, egyébként a karosszéria műanyag elemei – első és hátsó lökhárító, küszöbburkolatok – alakulnak át, és a felnik is speciálisak.
Az ötödik generációs eDrive hajtás lényege, hogy a hajtómotor, a fogaskerék-áttétel és a teljesítményelektronika egy egységet képeznek, ami alacsonyabb tömeget, kisebb helyigényt és egyszerűbb gyártást eredményez. A rendszerteljesítmény 272 lóerő, a tanulmány 70 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátora a WLTP valós mérés szerint több mint 400 kilométer távolságra képes eljutni. A még nem létező, 150 kW teljesítményá villámtöltéssel is lehet majd táplálni a telepet, ily módon mindössze 30 perc alatt lehet teljesen feltölteni az akkumulátort.
A sajtóközlemény szerint egyébként a BMW iX3-as modell szériaváltozatát majd a BMW-Brilliance vállalat üzemében kezdik gyártani 2020-tól. Aggódni nem kell, mi is megkapjuk majd az autót, annyi különbséggel, hogy nálunk nem a kínai piac nyújtott tengelytávolságú karosszériáját használja majd a bajor márka első, akkumulátoros-elektromos autója.