Nem autót, hanem egy bejelentést vitt a Mazda a Párizsi Autószalonra, hivatalosan is elismerték, hogy a két éven belül várható villanyautójuknál opciósan elérhetővé teszik a Wankel-motoros hatótávnövelőt. Erre a célra, mármint az egy fordulatszámon üzemelésre ideális a résvezérelt motor, amely autógáz (LPG) üzemre is alkalmas lesz. A Mazda előrejelzése szerint 2030-ra a járművek 95%-a valamilyen belső égésű motorral, és azzal kombinált elektromos hajtáslánccal készül majd (a maradék 5%-ot a teljesen elektromos járművek uralják). Ennek értelmében a Mazda folytatni fogja a belső égésű motorok hatásfokának tökéletesítését, mint például a jövőre megjelenő, új generációs SKYACTIV-X benzinmotor, mely gyertya vezérelt kompressziós gyújtást használ.
A képeken a Mazda RX-Vision tanulmánya látható, amelynél még a kerekek hajtására használták (volna) a bolygódugattyús motort, arról egyelőre nincs információ, hogyan néz ki a 2020-ban érkező villanyautó.