A Mercedes-Benz rendhagyó módját választotta a kifejezetten lakóautó-építőknek készített Spinter vonófej (alváz és hátsó kerekek nélküli elsőkerékhajtású fülke) népszerűsítésére, hiszen azt elektromos hajtással látták el. Az energiát pedig nem csak akkumulátorok szolgáltatják, de a felépítmény alatt egy tüzelőanyagcellát is elhelyeztek. A három tartályban tárolt 4,5 kg hidrogén mintegy 300 km megtételére elég, extra tartály beépítésével 500 km-re növelhető a hatótávolság. A puffer akkumulátort konnektorról is lehet tölteni, de legfeljebb 30 km-re elegendő energiát tud tárolni.
Az első kerekeket hajtó villanymotor 200 LE/350 Nm teljesítményű, tehát nem okoz gondot a nagy méretű és légellenállású karosszéria mozgatása. A fedélzeti erőműnek köszönhetően a tüzelőanyagcellás lakóautó kényelmi berendezéseinek (hűtés, fűtés, szórakoztatóelektronika) működtetése nem függ a hálózati csatlakozástól.