Alejandro Agag sikerrel alapította meg a Formula E világbajnokságot, és máris következő projektjén dolgozik. Az Extreme E elnevezésű versenysorozatban akkumulátoros-elektromos autók versenyeznek tereprali-pályákon, a különleges helyszínekkel pedig az a cél, hogy az éghajlatváltozásra hívják fel a figyelmet.
Nemcsak a verseny, de az egész sorozat károsanyag-kibocsájtását mérséklik, bázisnak kibérelték az RMS St Helena nevű hajót, amelynek épp most folyik az átalakítása úgy, hogy modernizált technikával csökkentik a CO2-kibácsjátását. Az Odyssey 21 névre keresztelt buggyk kifejezetten ehhez a versenysorozathoz készülnek.
Annyiban is újat hoz majd az Extreme E világbajnokság, hogy nem élőben közvetítik majd a futamokat (az eltérő földrajzi helyzet miatt eltérő lenne a közvetítési időpont), hanem dokumentumfilm-szerűen szerkesztett összefoglalót adnának a selejtezőkről és a döntő futamról is, és bőven kerülne olyan anyag is a műsorba, ami a környezetvédelem fontosságára hívja fel a figyelmet.
Az 1,65 tonna saját tömegű Odyssey 21-es egyébként 550 lóerős, a 0-100 km/óra gyorsulás 4,5 másodpercig tart, és 130%-os emelkedőn (58,5°) képes elindulni. A francia Spark Racing Technology építi magát az autót, az akkumulátort a Williams Advanced Technology készíti.