A Volkswagen konszern rengeteg márkája bőven el van foglalva a saját termékeinek a jövőjével, úgyhogy amikor azt akarták jelezni, hogy az általános iparági trendekről se feledkeznek meg, az Italdesign márkanévhez nyúltak vissza. A Genfben bemutatott GEA elnevezésű tanulmány a ki tudja mennyire közeli jövő luxusautója, elektromos hajtással és automatikus vezetéssel. Arról pedig különleges szolgáltatások gondoskodnak, hogy az utasok ne unatkozzanak a helyváltoztatás közben.
Az akár manapság is megvalósítható, hogy menet közben üzleti ügyeit intézze az utas, csak a GEA esetén már nincs szükség sofőr megfizetésére sem, hiszen a számítógép képes magától irányítani a járművet. Üzleti módban az utastér LED-jei olyan fehér fénnyel világítanak, amelyek elősegítik a koncentrálást.
Wellness üzemmódban úgy alakul át a hátsó rész, hogy ott különféle edzőtermi feladatokat lehet végezni. Két alumínium kar jön elő, amelyek segítségével a felsőtest mozgatható át, a padló két lapja segítségével lépcsőzni lehet – ülő helyzetben. A testedzéssel annyiból csínján kell bánni, hogy tisztálkodásra már nincs lehetőség, úgyhogy jobb, ha az ember elkerüli a megizzadást. Végezetül van még az Álom-belső, amelynél nyugtató kékre vált a megvilágítás, elsötétülnek az ablakok hogy kizárják a külvilágot, a jobb hátsó és jobb első ülésből pedig teljes értékű ágy jön létre.
Az 5,4méter hosszú lépcsős hátú karosszériából elhagyták a B oszlopokat, egymással szembe nyíló ajtókon át lehet megközelíteni az utasteret. Elöl-hátul kék-két villanymotor hajt, a 775 lóerős rendszerteljesítmény akár 250 km/h-s sebességre is képes felgyorsítani a 2 tonnás tömegű alkotást. A hatótávolságra már nem tértek ki, ahogy azt se merték megjósolni a Italdesign és a VW-konszern felelősei, hogy mikorra várják a hasonló luxusautók megjelenését.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!