Talán a Škoda Vision iV elnevezésű tanulmány, egészen pontosan az általa előrejelzett sorozatgyártású autó az oka annak, hogy mi itt Európában nem kapjuk meg a Kodiaq GT nevű szabadidő-kupét – talán úgy vannak vele a stratégák, hogy a villanyautó létét kérdőjelezné meg annak benzin/dízelmotoros társa.
A márkára jellemző sarkos formát két darab LED-csíkkal egészítették ki, az egyik a hűtőrácson keresztül haladva köti össze a fényszórókat, a másik a hátsó diffúzornál jelenik meg zárófényként – a két hátsó lámpa közötti nagyméretű Škoda felirat is vörösen világít. A kerékjráatokban 22 colos felniket találunk, a külső tükröket kamerák helyettesítik, az utastérbe keret nélküli ajtókat feltárva lehet bejutni. A belsőt világos színek, lebegő kijelzők és kétküllős kormánykerék jellemzi, utóbbin nem a márkajelzés, hanem a márkanév található.
Csak szűkszavúan szóltak a technikáról, eszerint a Škoda Vision iV szabadidő-kupé tengelyenként egy-egy villanymotort kap, és a hatótávolsága eléri az 500 km-t. Valószínűleg a többi MEB autóval egyszerre, tehát két-három év múlva várható a sorozatgyártású Škoda szabadidő-kupé forgalmazásának megindulása.