Még várat magára a Borgward európai piacra lépése, de a kínai tulajdonban lévő, német gyökerekkel rendelkező márka folyamatosan bővíti a választékát. A korábban bemutatott BX7-esnek elkészítették az akkumulátoros-elektromos változatát, a BXi7-est két darab villanymotor hajtja, a rendszerteljesítmény 238 LE/390 Nm, ami 7,9 másodperces 0-100 km/h gyorsulásra és 195 km/h-s csúcssebességre elég.
Az akkumulátoros-elektromos járműnek 375 km-es elméleti hatótávolságot ígérnek, a lítium-ion telep -30°C és +55°C között tudja mindezt biztosítani. Villámtöltési lehetőség is adott, amellyel 45 perc alatt 80%-os szintre lehet tölteni a telepet.
A BX6-os elnevezésű szabadidő-kupé a 2016-os Genfi Autószalonon megmutatott tanulmány szériaváltozata, hagyományos hajtáslánccal. A kocsi orrában 2,0 literes, 221 LE/300 Nm teljesítményű turbómotor található, a váltó hatfokozatú automatikus, és a 4Max fantázianevű összkerékhajtás is ott van a fedélzeten. Amíg kívülről egyébként könnyen felismerhető a távol-keleti modell, az utastérnél egyértelműen a BMW példáját követték a formatervezők.
A Borgward BX6-os szabadidő-kupé forgalmazása még az idén megindul Dél-amerikában és a Közel-Keleten, Ázsiában 2019 elején dobják piacra, a BXi7-es ellenben egyelőre csak Kínában lesz megvásárolható.