Wolfgang Dürheimer, a márka vezetője korábban még azt nyilatkozta, hogy még csak vizsgálják, hogy egy kisebb méretű szabadidő-autóval vagy egy kétszemélyes, elektromos hajtású sportkocsival bővítsék-e hattagúra a modellválasztékot, és most megszületett a döntés: két év múlva már piacra dobja a Bentley az első, akkumulátoros-elektromos hajtással szerelt autóját.
Utóbbi ugyanarra az alapra épül, mint a Porsche MissionE, és annak a technikáját is kapja, de attól eltérő lesz a karosszériája – amíg a németek luxusautót készítenek, a britek kétszemélyes kupé és roadstert favorizálnak. Valami olyasmi lehet a végeredmény, amit az EXP12 Speed 6e tanulmány mintázott. Azért döntött egyébként a Bentley a szabadidő-autó ellen, mert az a jelen autója, az elektromos hajtás viszont közép és hosszú távon is fontos, és szeretne ezen a téren élen lenni a luxuskategóriában.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!