Mintegy 90-100 évvel ezelőtt készültek olyan luxusautók, amelyek világát a Mercedes-Maybach 6 Cabriolet nevű tanulmány próbálja megidézni. Az art deco stílust követték a formatervezők, és nem spóroltak a mai technológia előnyeinek kihasználásával sem, bár utóbbi leginkább az utastérben érhető tetten.
Kifejezetten egyszerű a vonalvezetés, az igazi különlegességet a 24 colos, központi kerékanyás, rószaarany felnik jelentik. A karosszéria sötétkék színével kontrasztos kristályfehér bőrkárpitot használtak az utastér burkolására, a fém díszítőelemek rózsaarany színűek, illetve a vászontető kárpitjába is szőttek rózsaarany szálakat – ez a részlet jelenti a kapcsolatot a Mercedes-Benz jövőbeli EQ almárkájával.
Kék színű hangulatvilágítást választottak, az ülések gombjai mind Mercedes-csillagot formáznak és külön LED világítja meg őket hátulról, a műszerfalon fa- és alumínium betétet helyeztek el. A digitális kijelzők végigfutó üveg mögött helyezkednek el, az analóg órák a jövőben arra a múltra utalnak, amikor ilyen drága műszereket még használtak az autókban. Nem csak kijelzőről lehet tájékozódni az energiaáramlásról, a középkonzolon átlátszó csőben vezetik az erősáramot, amelyet animált megvilágítás tesz láthatóvá.
Négy darab villanymotor hajtja a Mercedes-Maybach 6 Cabriolet-t, a rendszerteljesítmény 750 lóerő, ami kevesebb, mint 4 másodperces 0-100 km/h sprintet és elektronikusan korlátozott 250 km/h-s csúcssebességet tesz lehetővé. A padlóba épített akkumulátor az európai ciklus szerint 500, a sokkal reálisabb észak-amerikai szerint 320 km-es hatótávolságot tesz lehetővé, a CCS villámtöltéssel 5 perc alatt 100 km-nyi energiát lehet tölteni a telepbe.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!