A Mahindra az első generációs Logant gyártja a helyi piac számára, létezik belőle 4 méterre kurtított lépcsős hátú karosszéria is (a Sandero lincenszét nem vásárolták meg) Vibe néven, de a villanymotoros e-Verito a korábban Európában is forgalmazott karosszéria alapján készült.
Igyekeztek a költségeket alacsonyan tartani, ezért egy mindössze 41 LE/91 Nm teljesítményű villanymotor került a motortérbe, ami 86 km/h-s (+/- 2 km/h) csúcssebességet eredményez – a sűrű indiai városi forgalomban ez a tempó elérhetetlen, úgyhogy kielégíti a vásárlói igényeket. Egyáltalán nem nyúltak a karosszériához, az akkumulátor-csomagot a villanymotor mellé, a motortérbe helyezték, ami erősen korlátozta a méretét. A gyár szerint ideális körülmények között 80 km a hatótávolság. Normál konnektorról 7 óra alatt lehet teljesen feltölteni a telepet, gyorstöltéssel 1 óra alatt megvan a művelet. Meglehetősen magas, 1,7 tonna a saját tömeg. A leggazdagabban felszerelt Mahindra Verito-ból készítették az E-Verito nevű lépcsős hátú autót, mivel az átalakítás nagyon megdrágítja az autót – az állami támogatással együtt 3,3 millió Ft-nak megfelelő rúpiát kell majd fizetni érte márciustól a kereskedésekben.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!