A CES Asia kiállításon mutatta be az időközben NEVS néven futó cég az áttervezett megjelenésű 9-3-ast, csíkszerű LED-es lámpákkal és szabadidő-autós körítésű kombiváltozattal. Ebből a modellfrissítésnek beillő átalakításból azonban semmi nem került sorozatgyártásba, hiszen most ünnepelték a sorozatindítást – egy olyan autóval, amelynél mindössze a lökhárítókat és a motorháztetőt cserélték le a 2002-es eredetihez képest.
Ez állítólag nem sokáig marad így, hiszen évente két új terméket akar piacra dobni a NEVS, kérdés, minek, hiszen egyelőre azt a 150 000 megrendelést kell teljesítenie, amit már összegyűjtött az itt látható autóra – az éves kapacitás jelenleg 50 000 autó. Az utastérben két nagy változás van, a motorindító kapcsoló nem a padlón helyezkedik el, és csökkentették a középső szellőzőnyílások méretét, hogy nagyobb érintőképernyőnek legyen helye, a kormány mögött is monitor tájékoztat.
Az első kerekeket egy 177 lóerő teljesítményű villanymotor hajtja, az akkumulátor 46 kWh kapacitású – ennyi derül ki az első autó típustáblájáról, nincs arról információ, hogy lehet-e majd választani eltérő kapacitású telepet. A Tianjin városa mellett 716 hektáros területen felépített központban az összeszerelő üzem mellett fejlesztőrészleg is helyet kapott.