Idestova 120 éve gyárt autókat a Peugeot, és a franciáknak szándékában áll folytatni ezt az energetikai átállást követően is. Azt ugyan nem árulják el, szerintük mikor következik be az átállás az elektromos hajtásra, de a biztonság kedvéért már most bizonygatják, hogy akkor is megfelelő terméket kínálnak majd az ügyfeleknek.
A jövőben természetesen olyan ügyfelek is akadnak, akik csak utasok lesznek, önvezető módban a mai kormánykeréknek megfelelő irányítóelem visszahúzódik a műszerfalba, hogy ne zavarja a 49 colos képátlójú monitor képét. De a kijelző arra is jó, hogy manuális vezetési módban a hatvanas-hetvenes éveknek megfelelő mintájú fabetétet jelenítsenek meg itt. Tehát a Peugeot 504 Coupé megidézésekor mindenre gondoltak a szakemberek. A digitális asszisztens 17 nyelven beszél, és Gilles Vidal vezető formatervező hangján szól az emberhez.
Összesen 462 LE és 800 Nm mozgatja az e-Legend tanulmányt, ami 4 másodperces 0-100 km/h sprintet és 220 km/h-s csúcssebességet tesz lehetővé. A 100 kWh kapacitású akkumulátorral a WLTP szerint 600 km a hatótávolság, villámtöltéssel 25 perc alatt 500 km-nyi energiát tud vételezni az autó, normál töltéshez pedig indukciós töltés is rendelkezésre áll.