Egyszerre kétféle elektromos Meharit is meg lehet vásárolni, a francia Citroën kereskedésekben az e-Meharit árulják, az Eden Cassis cég pedig az eredeti Mehari alapján épít akkumulátoros-elektromos változatot. Utóbbiért 24 000 eurót kérnek, és 2 év garanciát vállalnak a mechanikára és 3 évet az akkumulátorra, míg a légzsákos modern változatot már 17 550 euróért haza lehet vinni.
Három testvér a nyolcvanas években alapította a 2CV Mehari Club Cassis nevű vállalkozását, amely a Citroën minimálautóihoz készít és forgalmaz alkatrészeket, illetve autók felújítását és szervizelését is vállalja. Az elmúlt évtizedek alatt szerzett tapasztalatok alapján javítottak az egyes alkatrészeken, ezeket használják fel a gyakorlatilag újjászülető Eden Cassis megalkotásához.
Fontos változás, hogy az első kerekeket egy 20,4 lóerős villanymotor hajtja a gyári négyfokozatú váltón keresztül, a menetteljesítményekről annyit közölnek, hogy a csúcssebesség 80 km/óra és a hatótávolság elérheti a 130 km-t. Akkumulátor nélkül 448 kg a saját tömeg, az akkumulátor 142 kg-ot tesz ehhez hozzá, és mivel a padló alá építik azt, 50:50 a tengelyek közötti súlyeloszlás. Az eredetihez képest annyit módosítanak az alvázon, hogy ott stabil biztonsági öv rögzítési pontokat alakítanak ki.