Nem magánvásárlókat akar megnyerni a kínai SEV magának, kezdettől fogva az az üzleti terve, hogy a saját maga által szervezett autómegosztó szolgáltatás keretében üzemelteti a konstrukcióját, de azért értékesíteni fogja is azokat – Kínában 1,6 millió Ft-nak megfelelő jüanről van szó. Aprócska elektromos járműről van szó, ahol a vezető ül elöl, az utasa mögötte foglal helyet.
Párizsban és Los Angelesben akarják elindítani a szolgáltatást elsőként, a sajtófotókon San Francisco-ba és Párizsba retusálták a járművet, utóbbi helyen megfigyelhető egy szabálytalanul zebrán parkolás is. Utóbbival, mármint a megállással kapcsolatban annyit mondanak, hogy egy hagyományos autó parkolóhelyén négy darab SEV fér el.
Segédmotoros vezetői engedéllyel irányítható, 45 km/h csúcssebességű járműről van szó, amelynek a hatótávolsága egy feltöltéssel 100 km. Az akkumulátor kivehető, tehát a lakásban/irodában is lehet tölteni a telepet, nincs ráutalva az utcai töltőpontra a SEV. 2019-re ígérik a sorozatgyártást és az első autómegosztó-szolgáltatások elindítását.