Még Reva e2o néven ismerhettük meg azt a városi villanyautót, amelyet idő közben Mahindra Electric márkanéven forgalmaz az indiai cég. Ennek készítették most el a második karosszériaváltozatát, az ötajtós felépítmény rögtön sokkal hosszabb is lett, 30 centivel növelték meg a tengelytávolságot annak érdekében, hogy a második üléssorban is kényelmes helye legyen az utasoknak.
Az övvonalnál szemmel láthatóan az i3-ast tekintették követendő példának, egyébként a hűtőrácsot és az első lökhárítót is átalakították a háromajtóshoz képest. Négy felszereltség van, ami kihat a hajtásláncra is. Az első háromnál 26 lóerős villanymotor hajt, a csúcssebesség 80 km/h, 48 V-os feszültségű az akkumulátor-csomag, az elérhető hatótávolság pedig 110 km. A kifejezetten flottáknak (pl. taxi) készített fapados P2 alapmodellben fedélzeti gyorstöltő is van, amellyel 1,25 óra alatt lehet feltölteni a telepet, egyébként 6 óráig tart a töltés.
A P8-as csúcsváltozatban 41 lóerős az első kerekeket hajtó villanymotor, ezzel már 85 km/h-t lehet elérni, 72 V-os feszültségű az akkumulátor-csomag, a hatótávolság 130 km. Itt alapfelszerelés a fedélzeti gyorstöltő, amivel 1,5 óra alatt lehet feltölteni a telepet. Az indiai állam által adott támogatásnak köszönhetően olcsó a Mahindra Electric e2o Plus, az alapmodell 2,3 millió Ft-nak megfelelő rúpia, a csúcsváltozatért 3,59 millió Ft-ot kérnek.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!