Személyautók és szabadidő-autók alkotják aktuálisan az immár kínai MG márka kínálatát, de ezen változtatni szeretnének a tulajdonos Shanghai Automotive Industry Corporation felelősei. Egy sportkocsival akarják bővíteni a választékot, és a Sanghaji Autószalonon debütáló E-motion nevű tanulmány jelzi előre, hogy pontosan mit is szeretnének.
Alapvetően egy 2+2 személyes utastérrel rendelkező villanymotoros kupéról van szó, és mivel a SAIC kifejezetten akkumulátoros-elektromos autók számára kifejlesztett padlólemezére épül, ezen nem is nagyon lehet változtatni. A karosszériánál igyekeztek retrós részleteket használni, azonban az összhatás túlságosan ismerős lett, hiszen az orr egyértelműen mazdás, hátulról nézve pedig az aktuális Mustang szintén retós megjelenését szemlélhetjük.
Magas konzol osztja teljes hosszában ketté az utasteret, gombok helyett érintésérzékeny felületekkel lehet megoldani a kezelést, amely ezen került elhelyezésre – a hátul ülőknek is jutott pár funkció. Egyébként luxusbelsőt készítettek finom bőrrel és valódi fém betétekkel, B oszlop nincs, de nem lehet leengedni a hátsó oldalablakokat. Látványosan nyílnak az utastérajtók, az A oszlop döntött felső részén helyezték el a zsanért, a motorháztető az autó teljes orrának felső részét jelenti.
Azon kívül, hogy akkumulátoros-elektromos autóról van szó, nem sokat árultak el a technikáról, nincs se rendszerteljesítmény, se akkumulátor-kapacitás érték, csak annyit mondanak, hogy ideális körülmények között 500 km a hatótávolság és kevesebb, mint 4 másodperc alatt éri el a 100 km/h-s tempót az MG E-motion.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!