Épp csak elkezdték az Acura NSX sorozatgyártását, még meg se kezdődött a forgalmazás, máris elkészültek az amerikai fejlesztésű szuperautó akkumulátoros-elektromos változatával, amely az egyébként négy motoros hajtás további evolúciója.
Összesen három autóval áll rajthoz az Acura a 100. Pikes Peak hegyi felfutón. Egy jórészt sorozatgyártású NSX-szel, amelynél épp csak bukókeretet építenek be, és egy kompromisszumok nélküli versenyautóval – ezt a két autót James Robinson és Nick Robinson testvérpár vezeti majd, ők az Acura NSX fejlesztésében is részt vettek, és már korábban is indultak a Pikes Peak-en. A harmadik autó az igazán nagy újdonság, az Electric Modified kategóriában induló EV Concept-ben a tavaly indított CR-Z prototípus továbbfejlesztett, 4 villanymotoros hajtását alkalmazzák; a pilóta marad Yamano Tetsuya. Fontos változás, hogy az NSX-ben háromszoros teljesítményű az Electric SH-AWD hajtás. Az Acura biztosítja majd a felvezetőautókat is, egy NSX, egy MDX és egy TLX látja el a hivatalos feladatokat a futamon.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!