Az rendben van, hogy egy vállalkozás elektromos hajtásúra épít ár egy autót, de vajon a kínai Eagle cég munkatársai miért nem elégedtek meg ennyivel? Az i-re azzal tették fel a pontot, hogy a Porsche Cayman orrára a Ferrari F12berlinetta fényszóróit szerelték. Még a csomagtérfedélhez se nyúltak, annyira nem, hogy még a saját márkajelzésüket is a stuttgarti cég pajzsába foglalták.
Az olasz vonalat erősíti még a kocsi orrának teljes szélességét elfoglaló légbeömlő, az utastérben teljesen digitális műszeregység és némi újrakárpitozás jelenti a változást. A technika gyökeresen eltér a gyáritól, hiszen kerékagy-villanymotorok hajtják az autót, a teljesítményről annyit árultak el, hogy 600 Nm a nyomatékuk, a lóerőt nem tudjuk.
A 100 km/h-s tempót 4,8 másodperc alatt éri el ez az elektromos Porsche, a végsebesség ehhez képest csalódást keltő, elektronikusan korlátozott 120 km/h. Az akkumulátor-csomag 9 kWh kapacitása legfeljebb 260 km-es hatótávolságot tesz elérhetővé. Nem túl fényes számok ezek. Az Eagle nevű vállalkozás egyébként golfautókat, kis sebességű elektromos járműveket és elektromos kukásautókat készít, a Porsche Cayman átépítés az első próbálkozásuk a valódi személyautók terén.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!