A 2011-ben bemutatott Nissan Leaf RC nevű kupé az akkori szériaautó motorját kapta, ami a hátsó kereket hajtotta, a 109 lóerő 6,85 másodperces 0-100 km/óra sprintet tett lehetővé és 150 km/órás csúcssebességet. A második generációból már az utcai autó is megközelíti ezt a teljesítmény-szintet, ezért most rögtön megkettőzték a hajtómotorok számát.
A karbon utascellára felépített Leaf Racing Competition második generációjánál 327 lóerő és 640 Nm a rendszerteljesítmény, az akkumulátort és az invertert is az utcai autóból vették át. A virtuális összkerékhajtásnak köszönhetően a 0-100 km/óra gyorsulás 3,4 másodperc alatt megvan, az 1220 kg tömegű kupé csúcssebességét nem közölték. A Nismo mérnökei az új generációs Formula E versenyautóval párhuzamosan fejlesztették a Leaf RC-t, amelyből hat példányt készítenek, amelyekkel aztán világszerte turnéznak.