Mivel a Hyundai kínálatán belül már van különleges ajtómegoldással rendelkező kompakt autó – Veloster –, a Genesis prémiummárka formatervezőinek valami újat kellett kitalálniuk. A megoldás az lett, hogy az 1967-71 között kínált De Tomaso Mangusta motorháztetejét idézték meg a csomagtérhez való hozzáférést biztosító két, felfelé nyíló fedéllel. Az elektromos töltő csatlakozója a kocsi orrának közepén, a márkajelzés fölött helyezkedik el, az oldalfal alsó részén lévő légterelő lemezek az akkumulátor hűtését javítják.
Az utastérben konyak színű bőr borít szó szerint mindent a padlótól elkezdve az üléseken át a műszerfalig – tetőkárpit nincs, üveg a plafon –, a kezelést hagyományos kapcsolók helyett az ovális kormánykerék két oldalán felsorakoztatott hat darab kis méretű érintőképernyő segíti, a műszeregység a kormány közepén elhelyezett monitort jelenti. Noha a Genesis Mint lényege az elektromos hajtás, arról meglehetősen szűkszavúan nyilatkoznak, egy feltöltéssel 322 km a hatótávolság, és hogy akár 350 kW teljesítménnyel is lehet táplálni az akkumulátort, de töltési időt vagy a hajtómotor teljesítményét már nem árulták el.