Ideális a villanymotoros hajtás befogadására az alvázas felépítés, a Tesla is így készíti személyautóit. A Workhorse nevű startup is az alvázba rejti az akkumulátor-csomagot, de annyival kiegészíti a dolgot, hogy a kocsi elejébe egy belső égésű motorral rendelkező hatótávnövelő kerül. A Panasonictól vásárolt lítium-ion akkumulátor egy feltöltéssel 130 km-es hatótávolságot biztosít, a hatótávnövelő ezt további 370 km-rel toldja meg.
Minden tengelyen lesz egy-egy hajtómotor, tehát összkerékhajtású lesz az összes Workhorse pickup. Rozsdamentes acélból készítik a térvázat, amelyre műanyag karosszériát szerelnek. A platón lesz normál és ipari áramú csatlakozó is, azaz a műhelyben használt elektromos szerszámokat is képes lesz működtetni bárhol, ahová csak el tud jutni az autó. A menetrendről annyi ismert, hogy egy, az USA-ban jelenleg is működő autógyártó fogja bérgyártásban készíteni a villanymotoros Workhorse W-15 pickupot, amelynek a sorozatgyártása 2018 második felében indul.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!