Városok közötti kényelmes utazásra találták ki a Citroën legújabb, a márka száz éves fennállásának emléket állító tanulmányát, a VivaTech nevű rendezvényen bemutatott 19_19 nevű elektromos autót úgy jellemzik, hogy az egy kerekeken guruló UFO. Nem véletlen, hogy (azonosítatlan) repülő tárgyhoz hasonlítják, az Advanced Comfort rugózás elektronikus vezérléssel kiegészítve ugyanis az úttól független mozgásra teszi képessé az utasteret; a 30 colos felnikre 255/30-as gumikat szereltek.
A 3,1 méteres tengelytávolságú torpedó utasoknak szánt felső része üvegfalú, az ablakok mellett a használót üdvözlő monitorok is vannak, a technikát a padlóban helyezték el. A mérnökök által kitalált nagyon hatékony akkumulátorral 800 km-es hatótávolságot vizionálnak, ennek elérésében segít az alacsony légellenállású karosszéria, az alsó részen elhelyezett levegőirányító lemezekkel. A konkáv hátsó szélvédővel az Ami, CX, C5 és C6 modelleket idézi a 19_19 megjelenése, a márkajelzés felbukkan a LED-es hátsó lámpákban is.
A minimalista utastérben különleges ülőalkalmatosságokat helyeztek el: szófa, rekamié, hokker, olvasófotel – az utas döntheti el, hogyan akar utazni az önvezető autóban, a digitális segédet a Hello Citroën megszólítással lehet aktiválni. A szín- és anyagválasztás is az otthoni nappalik világát idézi, az időtöltést szolgáló digitális kütyük is ott vannak a fedélzeten, minden utas a saját hangbuborékjában utazhat, ha úgy akarja. A vezető előtt ott látjuk a kormánykereket is arra az esetre, ha át szeretné venni az irányítást az ember, de ez csak opció a gyár szerint.
A fel-a-fejjel kijelző az egész szélvédőt elfoglalva virtuális valósággal egészíti ki a valódi világot, zsákutcákra egyéb veszélyekre hívva fel a figyelmet. A 100 km/órás sebességet kevesebb, mint 5 másodperc alatt éri el a Citroën 19_19, a hajtómotor teljesítménye 462 lóerő, a maximális nyomaték 800 Nm. A 100 kWh kapacitású teleppel 800 km a hatótávolság, villámtöltéssel egy óra alatt 600 km-nyi energiát lehet beletáplálni.