A Mahindra Electric múlt héten Norvégia indiai nagykövetségén mutatta be terveit, amelyben az szerepel, hogy a cég 2019-2020 között három akkumulátoros-elektromos szabadidő-autóval bővíti a kínálatát. A prezentációban szimbolikusan a Mahindra KUV100-as, a Ssangyong Tivoli és a Mahindra XUV Aero tanulmányt jelenítették meg, itt inkább csak méretkategóriákról van szó, tehát kis, kompakt és középkategóriás elektromos szabadidő-autót is piacra dobnak majd – a Mahindra mellett Ssangyong márkanéven is.
A Mahindra Electric most dolgozik következő generációs hajtásán, a legerősebb villanymotorja 204 LE/400 Nm teljesítményű lesz – ebből akár kettőt (tengelyenként 1) is szerelnek majd egy autóba. Az állandó mágneses villanymotoroknál és erőátvitelnél a jelenlegi 80-ról 94 %-ra növelik a hatásfokot. A lítium-ion akkumulátorok terén a jelenlegi 80 kWh/kg kapacitást 200 kWh/kg-ra növelik, 10-70 kWh kapacitású akkumulátorcsomagokat készítenek 48-650 V feszültséggel, ezek közül a legnagyobb valós 400 km-es hatótávolságra lesz elég. A most bejelentett szabadidő-autóktól függetlenül dolgozik a Mahindra a Pininfarina márkanéven érkező elektromos luxusautókon.