A General Motors elsőként a Chevrolet Bolt, vagy ahogy nálunk forgalmazzák, az Opel Ampera E autónál alkalmazta a BEV II elnevezésű, akkumulátoros-elektromos autók számára fejlesztett padlólemezét, de hamarosan jön a következő típus, az Észak-Amerikában és Kínában a Buick kínálatát gyarapító szabadidő-autó. Ezzel kapcsolatban már megvoltak az első fókuszcsoportos vizsgálatok Kaliforniában, onnan annyi információ szivárgott ki, hogy egyedi külső megjelenést, 7,5 centivel nagyobb hátsó lábteret és mintegy 3000 dollárral magasabb vételárat kap majd az új változat. A technikához nem nyúlnak, tehát 204 lóerős villanymotor hajtja az első kerekeket, az akkumulátor 60 kWh kapacitású. Könnyen lehet, hogy ezt az autót is megosztják majd az Opel márkával, hiszen az Insignia-Regal páros bizonyítja a legjobban, hogy a márkajelzések kívül igazából semmi eltérés nincs ezen márkák autói között. Lehet, hogy eladták az Opel/Vauxhall márkákat, de egy üzleti alapú együttműködés elől biztos nem zárkózik el a General Motors…
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!