4600 megrendelést gyűjtöttek a tavalyi, Genfi Autószalonon megtartott világpremiert követően a Microlino elektromos városi autóra, úgyhogy aki csak most adja le a megrendelését, annak várnia kell egy keveset, amíg az olaszországi Tazzari gyárban elkészül autója, a modern kori Isetta. Eredetileg a Frankfurti Autószalonon akarták megmutatni a sorozatgyártású változatot, de szállítás közben megsérült az autó, úgyhogy csak most leplezték le a Microlino-t.

A tanulmányhoz képest megváltoztak a kerekek, kisebbek lettek a karosszéria oldalára szerelt lámpák, irányjelzők kerültek a kocsi orrát elfoglaló, felnyitható ajtóra, fejtámlákat kapott a kétszemélyes ülés. A mindössze 2,44 méter hosszú karosszériában a két ülőhely mellett még 300 literes csomagtér van.

L7E kategóriájú mopedautóról van szó, így kevésbé szigorú balesetvédelmi előírások vonatkoznak a Microlino-ra, mint egy rendes személyautóra, légzsákok nincsenek a fedélzeten. A hátsó kerekeket 20 lóerő teljesítményű villanymotor hajtja, ami 5 másodperc alatt képes 50 km/h-ra gyorsítani a buborékot, a csúcssebesség 90 km/h. Alapáron 8 kWh kapacitású az akkumulátor, ami 120 km-es elméleti hatótávot tesz lehetővé, felár ellenében van 14,4 kWh telep is, ami már 200 km-t biztosít egy feltöltéssel.

Első körben Svájcban és Németországban árulják a Microlino-t, az alapár 12 000 euró, és ha minden rendben megy a sorozatgyártás beindítása körül, akkor már márciusban átvehetik járműveiket az első megrendelők. Amint a gyártás felfut, a cég nemzetközi terjeszkedést tervez végrehajtani, de azt nem árulták el, mely országokban lesz majd Microlino-t árusító kereskedés.