Sok dolga lesz a Fordnak, ha az Egyesült Államokban az akkumulátoros-elektromos autók piacának főszereplője akar lenni, hiszen az emberek vajmi keveset tudnak ezekről. Egy, a gyár által idézett felmérés szerint például a megkérdezettek 42%-a azt hiszi, benzinnel kell tankolni a villanyautókat… A válaszadók 19%-a bízna meg egy elektromos autóban rossz időjárási körülmények esetén, ha menekülésre kerülne a sor, akkor is csak a megkérdezettek 28%-a ülne villanyautóba benzines helyett.
Az aktuális oktatóvideóban arról van szó, hogy az akkumulátoros-elektromos autó még télen is a tervezettnek megfelelően üzemel – afölött valahogy átsiklik a kommentár, hogy ez bizony az ideális körülményekhez képest kisebb hatótávolságot jelent –, az azonnali nyomaték miatt pedig a kellően tapasztalt tesztpilótáknak tetszik a jármű viselkedése a tesztpályán. Illusztrációnak a Mach E néven emlegetett szabadidő-autó erősen álcázott prototípusát állították be, ezt az autót 2020 őszén dobják majd piacra az Egyesült Államokban és 2021-ben eljut Európába is.